Mijn fiets is top

Nadat ik de doos had ontvangen heeft mijn vader mijn fiets in elkaar gezet. Na een hoop gemopper viel het eigenlijk wel mee. Ik ben heel blij met mijn Crown Holland fiets en hij rijdt fantastisch. Vooral de kleur Jeans blue is mooi.

Toppie !!

Ik had een fiets besteld voor mijn dochter haar 7e verjaardag. Bij bestellen niet gezien dat de fiets niet voorradig was. Ik kreeg netjes een mailtje met daarin dat de fiets mogelijk in week 37 binnen zou komen. Aangezien mijn dochter 29 september pas jarig is had ik ook nog geen haast met de fiets. Paar dagen later was de fiets al bezorgd! Nog sneller dan was vermeld in de mail. Na wat puzzelen de fiets netjes in elkaar gezet. (en dat als vrouw zijnde die dit nog nooit heeft gedaan!) Een hele blije dochter met haar nieuwe fiets. Een en al top dus!

Altec Arcus Mountainbike 27,5 inch Schijfremmen 21v

5 of 5 The product quality is consistently outstanding, exceeding my expectations. I highly recommend this business. Sandor Orsos

Prima sef vice, goede prijs kwaliteitsverhouding

Ik heb mijn fiets online besteld en kreeg het al binnen een paar dagen geleverd. Met de bijgevoegde handleiding was het eenvoudig om de fiets zelf probleemloos in elkaar te zetten. Ik heb de fiets nu ongeveer een half jaar, gebruik hem ook dagelijks en rij nog steeds probleemloos rond. ook de klantenservice heeft mij positief verrast, daar waar ik normaal altijd met klant/factuur nummers loop te pielen, wist de dame in kwestie ( op basis van mijn telefoonnummer ) direct mijn gegevens erbij te halen zonder dat ik eerst een paar keer doorverbonden moest worden. WIL JIJ OOK EEN GOEDE EN BETAALBARE FIETS!?, www.fietsen4all.nl

Simpel, maar goede kwaliteit

Een fiets gekocht, zelf gemonteerd, was simpel en ze hadden een goede info video. En het was ook niet erg duur. Kan niet verkeerds ontdekken... hahah Aanrader!

Goede levering, goede fiets, geweldige service

De fiets kan goed verpakt binnen werd netjes gemonteerd. Goede service bij vragen altijd direct en snel antwoord. Mooie kleur. Goede kwaliteit materiaal dus een aanrader voor iedereen

Ontzettend blij

Ik heb dinsdag de crown New York damesfiets in de kleur groen ontvangen and I am obsessed!! De fiets is niet alleen heel mooi maar is kwalitatief heel goed en fietst echt heerlijk. De levering was volgens afspraak en de laatste dingetjes werden bevestigd door de bezorger. Ik ben ontzettend blij met de fiets en ga er onwijs veel plezier van hebben!

Goede service mooie fiets die lach op het gezicht van onze zoon je kind gelukkig zien is het mooiste wat er is.

Zeer goede fietsen rijden heerlijk ondanks ik de verkeerde kleur heb ontvangen dan ik besteld heb voor me zoontje is hij er erg blij mee

Top. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Prachtige elektrische dames fiets, thuis geleverd en afgesteld op juiste zit/ rij hoogte. Voor iemand met diabetes type 1 direct rijklaar. Geweldig. Wij hadden die extra service niet verwacht.

Nette snelle levering

We hebben hier een mooie fiets voor onze dochter gekocht. Na lang zoeken en wikken en wegen hebben we besloten hem hier te kopen, het is toch altijd spannend want "wat krijg je..." Het is een erg fijne en goede fiets! Eenmaal in elkaar gezet is het een heerlijke fiets om op te cruisen. Fijn voor het nieuwe schooljaar! Dochter is er enorm blij mee. Alles wordt netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorging. (In ons geval iemand van PostNL maar dan speciale service) . Deze man had zelfs nog wat tips. Fiets in elkaar zetten is goed te doen zeker als je wat technisch onderlegd bent. Kortom erg fijn zaken te doen met fietsen4all. Ik beveel dus zeker deze website aan.

prima levering. Fiets zoals verwacht

Fiets (transportfiets dames) keurig geleverd. Wel opletten want zij bepalen het moment waarop geleverd wordt dus beetje je agenda in de gaten houden. Fiets voldoet aan de verwachtingen. Budgetfietsen zitten iets lichter in de lak dan de betere en duurdere merken. In elkaar zetten van de fiets is goed te doen maar als niet-fietsenmaker wel een uurtje mee bezig.

Helemaal niets mis mee

Ik heb mijn kleindochter dolblij gemaakt met deze prachtige fiets.prima zaak en ook telefonisch prima te bereiken.zeker fietsen 4all.

Erg fijn geholpen via de telefoon

Voorafgaan aan mijn aankoop had ik meerder vragen. Ik ga niet zomaar een fiets online bestellen natuurlijk. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. geen vervelende verkoperspraatjes zoals je zo vaak tegenkomt, maar oprechte interesse. blij met mijn nieuwe fiets, bedankt voor de hulp!

Na 1 maand nog steeds niets !!

Fiets gekocht. Maar pas op !! In de mail staat in een keer binnen 5 dagen geleverd. Op de site dan in een keer 8. Ik heb 80 euro betaald 9 september. Om me fiets in elkaar te laten zetten. En nu 15 oct. Is er nog steeds niemand. Ik heb contact opgenomen voor de teruggave van mijn 80 euro. En tot op heden niets. Echt jammer.

Uiteindelijk goed gedaan

Aanvankelijk erg ontevreden over de bezorging van de fiets en de schade, krassen die wij zagen op de fiets. nadat deze weer was opgehaald is er een nieuwe fiets bezorgd. Zoals het moet zijn, nieuw en zonder krasjes. Onze dochter is er helemaal blij mee. De wijze waarop Fietsen4all (Inge) dit heeft gedaan verdient een compliment. We zijn heel tevreden.

Goed.

Dit is mijn eerste fiets die ik online heb gekocht na flink wat uitzoeken op verschillende sites en ik ben over het geheel best tevreden. De bezorging duurde langer dan verwacht en het gegeven tijdsvak waarin die bezorgd zou worden schoof de hele ochtend op en werd uiteindelijk na het middaguur. Dat kostte me een afspraak en de uiteindelijke bezorging (toen ik dacht "ik ga hier niet langer op wachten") was terwijl ik bij de kapper zat. Mensen wachten op de bezorging als je ze een tijdsvak geeft, als je die niet kan nakomen geef dan geen tijdsindicatie... Ik kon de bezorgperikelen gelukkig aangeven bij de after-sales die mij persoonlijk belden om te vragen hoe het was gegaan. De fiets zelf is prima. Ik heb het zadel en slot wel vervangen want de oude die ik had waren beter: het geleverde zadel was gel en ik heb nog nooit een gelzadel gehad wat niet ging lekken, en het slot had geen mogelijkheid voor een insteek-kettingslot. Misschien is het een idee om daar opties voor te geven, omdat de fiets toch door jullie in elkaar wordt gezet? Een soort stel-je-eigen-fiets-samen idee... Het enige wat me van de fiets tegenviel is dat ik dacht dat de verlichting dynamo-gedreven zou zijn. Dit stond niet als zodanig in de omschrijving en in de plaatjes dacht ik een draad te zien lopen van de koplamp het frame in; maar dat zal ik fout gezien hebben. Ik vond het moeilijk om een fiets te vinden die een dynamo heeft terwijl ik dat juist zo handig vind (hoef je je geen zorgen te maken om lege of verroeste batterijen). Een naafdynamo zou ideaal zijn geweest. Meer opties en informatie is voor mij dus de verbeterruimte; en de bezorging... daar heb je als winkel natuurlijk minder grip op maar jullie doen er duidelijk wel iets mee. Ik zou zeker hier terugkomen als ik over een aantal jaar een nieuwe fiets nodig heb.

Geweldig fiets

Ik heb een super mooie fiets gekocht voor naar mijn werk. Echt super blij mee ❤️

Prima service!

Verkeerde fiets geleverd gekregen, meteen retour gestuurd en vervolgens snel geregeld.

Na bestelling is het pakket op tijd afgeleverd. Mijn meiden zijn erg tevreden. Bij controle werk een lamp niet en is na excuus netjes en snel na geleverd. Dank jullie wel.

Rommelig

Zeer chaotische levering door allerlei oorzaken. Koerier die de fiets niet op komt halen, geen communicatie. Uiteindelijk steeds zelf aan de bel moeten trekken. Telefonisch wel steeds vriendelijk te woord gestaan.

Mooie niet dure fietsen

Zeer tevreden met de fietsen. Monteren was best niet zo makkelijk als ik had gedacht.

Fiets was makkelijk in elkaar te zetten zonder handleiding deze was wel beschikbaar

Netjes en keurig op tijd

Na bestelling is het pakket op tijd afgeleverd. Bij controle ontbrak er iets en is na excuus netjes en snel na geleverd.

Leyweg 595

2545GH Den haag

Over Fietsen4all.nl

Wij zijn Fietsen4all, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.